Jobmarketing

Waar het bij Employer branding draait om jouw unieke kant als werkgever te laten zien, draait het bij jobmarketing juist om het juist positioneren van de vacature. Hoe zorg je ervoor dat jouw vacature gelezen wordt door de juiste doelgroep en dat er actie op ondernomen wordt.

Blue River weet als geen ander welke middelen en media er nodig zijn om jouw vacature te tonen aan de juiste doelgroep. En hoe ervoor te zorgen dat deze vacature inspeelt op de wensen en behoeften van deze doelgroep. Soms wil er nog wel een verschil zitten in wat de verwachtingen zijn tussen werkgever en werkzoekende. Met de inrichting en het bereik van onze vacaturebank Nobi hebben we al aandacht besteed aan de meest cruciale factoren. Oftewel gericht op de doelgroep en inspelend op de vragen die er spelen.

Wij zijn er van overtuigd dat Jobmarketing alleen goed in te zetten is er ook aandacht aan employer branding gegeven is. Er zijn voldoende bewijzen dat een succesvolle vacature uiteindelijk strand op het beeld dat men heeft van het kantoor als werkgever.

Wil jij ook aan de slag met jobmarketing laten we dan eens afspreken.

Resultaten

  • Focus op juiste kanalen
  • Heldere strategie
  • Gericht op de juiste doelgroep
  • Inspelen op behoeften
  • Data gedreven