Accountancy

Business development accountancy

Steeds meer zien we dat de core business van de accountantskantoren verschuift naar adviesopdrachten in plaats van de reguliere auditpraktijk. Maar wat betekent dit nou voor jouw kantoor? Weten jouw collega’s ook goed om te gaan met deze adviesrol? Is jouw kantoor bewust van de veranderende aanpak richting je klant die hiermee gepaard gaat? En hoe ga je om met de uitstraling naar buiten die hiermee gemoeid is? Wil je antwoord op deze vragen? Laten we dan kennismaken.

Merken jullie ook op dat er voldoende klanten zijn, maar dat het advieswerk bij deze klanten achterblijft? Er zijn legio accountantskantoren die hier dagelijks tegenaan lopen. Deze nieuwe manier van dienstverlening vraagt om een andere aanpak en andere manier van communiceren met je klant. Een lastige omslag, maar wel een die als je het goed aanpakt je veel op kan gaan leveren.

Samen met jou kijken we naar de positionering van je kantoor. Wat straal je uit en hoe benader je de markt vanuit accountancy. Kijken we naar de klanten die het beste bij je passen en waar je de meeste omzet op kunt behalen. Of kijken we hoe jouw mensen omgaan met de adviesrol die ze moeten vervullen. Hoe kunnen ze door proactief te communiceren een goede band opbouwen met hun klant of prospect.

Onze samenwerking zal als resultaat hebben dat helder is waar je als kantoor voor staat. Waar je kracht ligt en dat dit zichtbaar is voor de markt. Je weet beter wie je ideale klant is, hoe je deze kunt benaderen en uiteindelijk kunt adviseren. Je communiceert beter met je klanten en prospects om ze op die manier voor je te winnen.

Wil jij ook met jouw kantoor richting een succesvolle toekomst neem dan contact met ons op.

Highlights

  • Noodzaak tot meer diensten
  • Communicatief vaardige klanten
  • Opmars van automatisering
  • Kansen binnen HR advies
  • Partner ipv leverancier